Thursday, June 24, 2010

Orange Caramel or Peanut Caramel?


Dari kiri: Raina, Nana, Lizzy.
Orange Caramel adalah sub-unit After school.
Mesti ramai yang dah tahu pasal Orange Caramel ni kan??

Apa yang aku nk post ni adalah pasal Peanut Caramel...
Cbe tgk gambar kat bawah ni.. mesti ada yang tak perasan yang mereka adalah LELAKI..


Versi 1

Versi 2

Ya mereka dari kumpulan Super Junior..
Pasti ramai yang mengenali mereka terutama para ELF~
Masa aku baca post pasal ni mmg aku tergelak ter-bahak2..
Dalam masa yang sama otak aku menyatakan ' Cantik jugak dorang nih'
Aku x dapat menafikan 'kecantikan' Hee Chul.. entah kenapa aku terasa jeles kat Hee Chul..
Tetapi gambar Shin Dong buat korang rasa nk gelak..
Versi 1 dari kiri: Ryeo Wook, Hee Chul, Shin Dong.
Versi 2 dari kiri: Eun Hyuk , Hee Chul, Shin Dong.

No comments: