Tuesday, November 1, 2011

New Phase in My Life~

Assalamualaikum n Morning~
Lama x update blog ni ngan info2 cite ngan lagu2 dari korea kan??
Last pun pasal 2PM jew.. 
Maafla aku ni Hottest yg tengah menangis huhuhu...
Skang ni aku x nak update sangat ngan cite + lagu korea..w'pun korean wave terlampau kuat..
Tetibe aku jadi menyampah lak ngan korean wave nih :p 
Tapi aku x menyampah ngan kump 2PM yew..
Aku syg mereka ketat2 hehehehe...

Alamak tersasul plak...
Ni aku nak cite sikit..
Pas je aku abis paper AUD390.. aku trus balik IPOH.. Home Sweet Home la...
Dan dalam masa beberapa hari aku balik trus cari keje..
Keje punyalah x nak jauh dari umah.. Alih2 kedai minyak dekat rumah aku..
Nama kedai 2 Esso...
Selama aku hidup 21 tahun.. baru nilah aku kerja dengan betul2...
Masa kerja ngan AVF macam main2 jew.. w'pun gaji nye tinggi gak la...

Aku merasakan barulah diri aku ni dewasa.. (sebelum ni x rasa pun yela anak bongsu)
Dewasa ke? hehehe aku jew yg tau jawapan nye...
Gosh... barulah aku nampak betapa byk benda yg aku x buat lagi...
Macam2 aktiviti aku nak buat.. tapi mampukah aku?
Even aku keje kedai minyak... masa juga yang x cukup bg aku...
Ya... masa x mengizinkan aku lakukan apa yg aku mahu..

Last but not least.. Happy November readers~
Next month will be December..

No comments: