Sunday, December 18, 2011

Hanya Kerana Ringtone

Assalamualaikum n hello readers~
Kali ini aku nak cerita sikit pasal anak buah aku yang seorang ni..


Anak buah aku ni ada facebook gak.. biasa la dah maju..
Ceritanya begini.. aku tak tahu la yang lagu 2 membuatkan anak sedara aku ni suka..
Makin lama makin berulang-ulang kali di mainkan...
Berdasarkan cerita kakak aku..
Anak sedara aku ni nak handphone dia.. ingat nak main game.. tapi bukan nak main game..
Mula2 dia x dapat cari ditanya kepada kakak aku lagu handphone apa yang diguna....
Dah dapat tajuk lagu cari kat Youtube.. salah lagu.. bila diberitahu sape penyanyi la baru la jumpa...
Mula2 dengar tak apalah.. bila dah lama2 naik muak nasib juga lagu 2 rancak..
Mesti korang tertanya2 lagu apa..
Bukan lagu Malaysia tapi Korea! hahaha
Lagu 2 lagu band korea bukan CN Blue tapi FT Island seyhh..

Ini dia lagunya



Macam mana anak buah aku 2 tak suka.. hehehe..
Gara2 dialah semua yang ada dekat rumah boleh tau pasal kumpulan ni...
Anak buah aku siap nak tiru gaya rambut Hongki yang sekarang.. hahaha
Apa2 pun benda bukan yang tak baik cuma macam pelik la..
Sekarang dia dah dengar lagu dari Suju Mr.Simple...


No comments: