Sunday, December 21, 2008

Weekends.. Nothing specials.

hurm.. semalam aku pergi tengok wayang cite HISTERIA, cite dia boleh tahan gak.. tapi aku ingat cite ni pasal budak2 sekolah kena kaco ngan benda tu tapi salah sebab seorang dari kawan2nyer tu menjadi tuan kepada benda tu. Bile tengok betul2.. benda tu mcm tuh ke? pelik gak.

Actually semalam sebelum tengok wayang aku ikut kakak aku pergi kenduri kahwin kawannya, kita orang sampai jusco dalam pukul 2.30 tayangan pukul 3, nasib tiket dah siap2 beli kalu tak memang tak dapat tengoklah. kita orang terpaksa mencari parking selama 1/2jam sebab sesak! huhu... jusco Ipoh, memang ramai orang datang.!

Cite histeria ni aku leh bagi 3 setengah ke 4 bintang jer.. menakutkan tu ada gak, tapi entah ler..
Aku pelik, geng diorang kena tinggal kat hostel tapi cikgu seorang jer yang kena jaga diorg, lagi pelik cikgu lelaki yang jaga diorang. Biasalah nak dibuat cerita. Bila benda tu dah dibela, tuannya menyuruhlah benda tu membuat sesuatu kat org2 yang berkenaan. Jadi, tuan ni menyebabkan seluruh kawan2 nye mati termasuklah cikgu lelaki tu. Apa2 pun harap filem Malaysia terus maju dalam menghasilkan filem yang bermutu.

Cuti Sabtu, Ahad aku buat benda yang sama je bila kat rumah. Internet, PS2, makan, tengok tv, jalan2 kat jusco atau tempat lain yang terasa nak pergi. Kalau kat kolej lagi teruk. Tidur jer yang lebih. Yelah dah tak ada apa yang nak dibuat kecualilah ada banyak assignment nak kena buat. Kalu ada duit lebih sikit baru berjalan pergi Times Square je lah.

Anyway, weekends come and gone. When they gone we will wait until it come again and again.

2 comments:

Asfan Ash said...

nak comment sket pasal cter hampeh tu bole x?bole kan?

1st of all, apsal skolah tu xde security guard? dan kenape cikgu yg garang tu x stay skali kt skola tu padahal die yg beriya2 nak hukum dak2 tu?

Apsal Puaka Niyang Merepek yang jadik hantu? XHisteria langsung

Apsal hantu tu suka gigit tengkuk? Lapar tengkuk ke?Xpon bajet vampire?

"..aku tahu makananmu, telur ayam.." tapi dari awal cerita haram jadah 1 telur ayam pon xnampak

kan?kan?

riena09 said...

biasalah.. nak dibuat citekn..
tp mmg dr awal x de pun telur ayam so org yg mati tulah telur ayam nyer kot? apa2 pun thanks for ur comment.