Tuesday, May 17, 2011

SUKOB - Sukan Antara Kolej - Kolej Bersekutu UiTM 2011 Kenangan yg x dpt dilupakan~


As the title.. walaupun aku dh blk dr Sukob 2.. tp memorinye tetap ada dalam ingatan aku...
Selama 3 thn jd pelajar UiTM (even kolej bersekutu jew).. ni la kali perta
ma aku join benda2 cam ni..
Aku mmg minat bersukan tp x serajin owg lain.. so ble dh dpt peluang pe agi..
SUKOB 2011 ni diadakan kat UiTM Lendu, Melaka selama 4 hari dr 11- 14 Mei...
Budak2 Unikop bergerak pg 11 Mei tu.. n sampai Melaka lbh kurang kul 11 lbh la..
Aku mewakili dak2 bola tampar perempuan.. n aku x expect tok jd first seat sbb aku main x la sebagus dak2 lain.. tp ble aku dh diberi kepercayaan.. so aku cbe sebaik yg blh..

Semasa SUKOB ni berlangsung pelbagai kenangan n pengalaman yg aku dpt...
Kami dak2 bola tampar mmg m'harapkn dapat bwk blk medal @ lbh snng nk dpt johan la..
Semua 2 x kesampaian sbb kami dah buat sebaik yg blh.. dh bkn rezeki kami tok dpt johan..


Team perempuan

Team Lelaki

Perlawanan first kami menentang KTT @ Kolej Teknologi Tim
ur... mata aku x igt tp kami la yg menang..
Mse lawan KTT cuaca agak memuaskn sbb mendung... so x de la sukar mne..
Perlawanan kedua pada petang kul 3 lbh cam2.. kami juga menang menentang IPB @ Baitulmal.. alhamdulillah~

Pada keesokannye.. kami menentang Kolej Risda dr Melaka kami menang juga..
Melawan kolej Risda pada waktu pagi tp cuaca x mendung.. matahari memancarkn sinarnya hahaha...
Pada petang kami menentang KPTM Bangi n kami tewas..
Mungkin sbb mental kami down krn team lelaki telah tewas dahulu + panas terik + emotional..
Kami x dpt nk perform sebaik yg blh...
Kami bersyukur krn dpt juga bwk sesuatu tok kenangan...

Ini semua menjadi kenangan n memori buat aku tok sem terakhir di UNIKOP~
Terima Kasih kat sume yg sudi mengajar n membantu aku selama di UNIKOP...
Tok team bola tampar.. thanks kat Kak Mia, Qistina, Wan Amira, Eja, Nisa, Ayeng, Soloi, Salimi, Zul n yg lain2 sbb sudi beri tunjuk ajar smpi dak bola tampar dpt pegi sejauh ni..
Love U All~

No comments: