Friday, July 22, 2011

Midsem.. hoping for miracle~

Haaa.... cuti yg diberi.. aku gnekn dgn hanya duduk kat umah...
Terasa kemalasan melanda semenjak aku blk ke klj...
Mne x mls nyew.. klas dlm seminggu 2 kali jew pagi plak tuh...
Smpi kakak pown tau tabiat aku bgn lmbt :p hehehe...
Kebykkn kwn2 klj aku tau nape aku ada klas lg..
Biasela ble pelajar yg sygkn klj akn tggl lg kat klj tuh.. hahaha...
Gile kew ape aku nk syg sgt klj aku.. syg tuh ttp ada la sbb tmpt tu la bg aku blajar...
Msk sem 7 nih mmg ada perasan malu sume bercampur baur..
Tp x pew la demi nk abiskn dip aku.. wat jew la yg terbaik..

Aku m'harapkn yg paper kali ni mmg pas nye la pas2 nek kn la cg aku skit pown x pew..
2 jew yg aku harapkn mse skang.. 
Ble dh pas.. aku harap dpt sambg deg.. bkn kos yg sme.. mebi len la..
Dh x sanggup nk ngadap akaun lg.. :DDD

Dlm mse 2 bln aku study blk.. hurm mcm2 yg t'jd..
Kisah hidup suka duka sume nyew ada.. tp bg aku ske kurang la..
Duka jew yg lbh.. yewla.. mne x dukanye lau 1 paper jew sangkut..
Dan m'buatkn aku x dpt nk sambg deg ngan kwn2 aku yg len..

Hope fully kali ni sume berjln dgn lancar...
Aku x sanggup nk repeat paper yg sme lgi..
Aku x nyesal dgn sume nih.. sbb aku tau ada hikmah disebalik kegagalan aku nih..

NaQ Fighting!!!!

No comments: